دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,067,692
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,242,181

1.

The Impact of Teacher-Student Interaction and Academic Self-Concept on EFL Learners' Academic Achievement

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 225-245
Nafiseh Asadzadeh Maleki؛ Masoud Zoghi؛ Nader Asadi

2.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر هیجان تحصیلی امید و خودپنداشت تحصیلی دانش‎ آموزان دختر دارای اضطراب امتحان

دوره 19، شماره 4، دی 1402، صفحه 163-184
احسان کشت‌ورز کندازی؛ آذرمیدخت رضایی؛ فاطمه مظاهر؛ ابراهیم کریمی کیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب