آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,232,673
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,651,907

1.

Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs

دوره 3، شماره 2، مرداد 2023، صفحه 49-69
Mahrokh Rajabi Asli؛ Mozhgan Khodamoradpoor؛ Mozafar Yektayar؛ Rashad Hosaini

2.

The Effect of Athletes' Experience Quality on the Loyalty to Sports Clubs

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 71-84
Arman Allahveisi؛ Behzad Izadi؛ Hossein Mansouri

3.

The Loyalty, Trust and Word -of-Mouth in Sports Advertising: A Meta-Analysis

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 31-47
Nasim Chiti؛ Reza Andam؛ Mojtaba Rajabi

4.

The Partial Role of Marketing Dimensions in Attracting Females to Football Academies (Case Study: Female Football Academies in Kerman)

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 183-199
Mina Ghasemizsdeh Nugh؛ Akbar Jaberi؛ Esmaeil Sharifian

5.

The Relationship between Sensory Marketing and Customer Satisfaction and Loyalty in Luxury Sports Clubs

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 191-212
Zahra Rabbani Nik؛ Ali Benesbordi؛ Parvin Shoshi Nasab؛ Javad Fesanghari

6.

بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای)

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 183-217
فراز صادق وزیری؛ سهیلا خادمی؛ مهدی طیب زاده

7.

بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 149-188
فتانه یاراحمدی؛ صفورا وحیدی فر

8.

طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 231-268
مهسا کربلایی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب