دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,060,643
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,238,915

1.

ENGAGE Model as an Innovation in the EFL Classroom: Perceptions of Cognitively More and Less Active EFL Learners

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 261-286
Shahram Esfandiari؛ Asgar Mahmoudi؛ Mehran Davaribina

2.

The Impact of Teaching Through ENGAGE Model on L2 Speaking of Iranian EFL Learners

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 205-225
Mehrnoosh Abdollahzadeh؛ Hamed Barjesteh؛ Reza Biria


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب