دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,816,332
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,131,486

1.

Problem-based Learning and its Impact on EFL Learners’ Engagement and Reading Comprehension

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 149-174
Sepideh Berenji؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasser Ghafoori

2.

تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی

دوره 20، شماره 2، تیر 1403، صفحه 105-115
رحیم مرادی؛ معصومه سادات ابطحی؛ مجتبی کریمیان

3.

تأثیر الگوی کلاس درس معکوس بر ایجاد درگیری کلاسی در دانشجویان رشته زبان انگلیسی برای بهبود مهارت نوشتاری

دوره 13، شماره 41، دی 1400، صفحه 88-105
حبیب سلیمانی؛ علی عبدی

4.

مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم

دوره 15، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 251-282
محمد اسماعیل زاده آشینی؛ یاسر گراوند؛ رضا منصوری کریانی؛ علیرضا حاجی یخچالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب