دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,742
تعداد مشاهده مقاله12,795,213
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,120,025

1.

Exploring Stance and Engagement Markers in Covid-19 Related CMC

دوره 8، شماره 4، فروردین 2025
Maryam Farnia؛ Samira Hashemi

2.

Gratitude Speech Act in Instagram: The Emergence of a Particular Genre of Language?

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 21-41
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Zeynab Mosavy

3.

Influences on the Endorsed Brand in Celebrity Athlete Social Media Interactions: The Moderating Role of Trustworthiness

دوره 4، شماره 3، آذر 2024، صفحه 99-114
Morteza Mohammadi؛ Syrous Jafari؛ Zahra Hedayatnia

4.

طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 109-148
سلمان عیوضی نژاد؛ محسن اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب