دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,070,709
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,248,162

1.

Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 31-50
Ehsan Narimani Vahedi؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasrin Hadidi Tamjid

2.

Iranian EFL Teachers' Beliefs and Practices Regarding Written Corrective Feedback with a Focus on Teaching Experience

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 247-271
Farhad Golpour؛ Touran Ahour؛ Saeideh Ahangari

3.

تاثیر هنر محیطی بر میزان سواد محیط‌زیستی دانشجویان (دانشگاه خوارزمی کرج) براساس مولفه های فرهنگی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 14-27
محسن موسیوند؛ سید نظام الدین امامی فر؛ سیدرضا حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب