دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها956
تعداد مقالات7,849
تعداد مشاهده مقاله13,318,416
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,444,759

1.

Authority or Impersonality: A Mixed-Methods Study of Authorial Identity in Iranian Context

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 105-124
Saman Jamshidi؛ Saeed Rezaei

2.

Domination of Positivism in Academic Writing of Iranian Applied Linguists: A Critical Corpus-based Approach

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 167-186
Siavash Zokaeieh؛ Amir Marzban؛ Mehrshad Ahmadian

3.

ESL Writers’ Performance in Exam and Non-Exam Academic Writing Settings

دوره 7، شماره 1، مرداد 2023، صفحه 59-85
Fahimeh Marefat؛ Mojtaba Heydari

4.

Syntactic Complexity in Novice and Expert L2 Academic Writing: The Role of Syntactic Elaboration and Diversity

دوره 8، شماره 1، شهریور 2024، صفحه 115-138
Rajab Esfandiari؛ Mohammad Ahmadi

5.

TEFL Master’s Degree Students’ Incorporation of Peer Feedback in Academic Texts

دوره 8، شماره 1، شهریور 2024، صفحه 139-163
Saeid Bahadoranfard؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Hassan Soleimani

6.

Texture in EFL Learners’ Expository Essays: An Exploratory Approach

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2023، صفحه 81-101
Fatemeh khorram؛ seyyed Ali Ostovar-Namaghi؛ Farhad Moezzipour

7.

عوامل بازدارنده‌ی اعمال بازخورد بر متون دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته

دوره 12، شماره 37، بهمن 1399، صفحه 219-246
محمد حامد هومان فرد؛ منوچهر جعفری گهر؛ علیرضا جلیلی فر

8.

نشانگرهای فراگفتمان تعاملی دربخش های بحث و نتیجه گیری مقالات پژوهشی در حوزه های علوم سیاسی و مطالعات دینی

دوره 15، شماره 49، اسفند 1402، صفحه 221-242
بەهرۆز مولود؛ عبدالرضا تحریری؛ سید آیت اله رزمجو


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب