تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 909 |
تعداد مقالات | 7,478 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,086,805 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,554,125 |
1. | Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy | |
دوره 8، شماره 2، آبان 2024 | ||
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri | ||
2. | Developing and Validating a New Version of an EFL Multiple-Choice Reading Comprehension Test Based on Fuzzy Logic | |
دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 71-92 | ||
Amir Hossein Shahballa؛ Behzad Ghonsooly؛ Hosein Karami | ||
3. | تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه | |
دوره 18، شماره 3، آبان 1401، صفحه 79-91 | ||
شهروز نعمتی؛ میرمحمود میرنسب؛ محمد باردل؛ وحیده ابراهیمی | ||
4. | مطالعه میزان مهارت خواندن دانشآموزان اول ابتدایی در مناطق دوزبانه و تکزبانه | |
دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 299-325 | ||
رضا کلانتری؛ احمد رمضانی؛ اسداله خدیوی | ||