دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,068,675
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,243,110

1.

Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy

دوره 8، شماره 2، آبان 2024، صفحه 33-70
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri

2.

Developing and Validating a New Version of an EFL Multiple-Choice Reading Comprehension Test Based on Fuzzy Logic

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 71-92
Amir Hossein Shahballa؛ Behzad Ghonsooly؛ Hosein Karami

3.

تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 18، شماره 3، آبان 1401، صفحه 79-91
شهروز نعمتی؛ میرمحمود میرنسب؛ محمد باردل؛ وحیده ابراهیمی

4.

مطالعه میزان مهارت خواندن دانش‌آموزان اول ابتدایی در مناطق دوزبانه و تک‌زبانه

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 299-325
رضا کلانتری؛ احمد رمضانی؛ اسداله خدیوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب