آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,234,240
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,653,309

1.

Effects of Pre-task Task Planning, Online Planning, and Combined Pre-Ttask and Online Planning on Young Learners’ Oral Production

دوره 7، شماره 3، اسفند 2023، صفحه 63-89
Ali Aaj؛ Parviz Maftoon؛ Masood Siyyari

2.

Integrating Questioning and Task Planning: Does it work for EFL Oral Production?

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 57-78
Mohamad Reza Mollahosseiny؛ Davood Mashhadi Heidar

3.

The Effect of Code-switching on EFL Learners’ Speaking Accuracy, Fluency, and Complexity

دوره 6، شماره 2، آبان 2022، صفحه 65-80
Bahareh Jouibar؛ Bahram Hadian؛ Mehdi Vaez Dalili

4.

The Effects of Implicit, Explicit, and Emergent Oral Feedback on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Attitude

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 75-102
Maryam Zarei؛ Touran Ahour؛ Zohreh Seifoori

5.

بررسی روش‌های نمونه برداری فاصله‌ای در برآورد مشخصه‌های کمی جنگل‌

دوره 34، شماره 3، آبان 1400، صفحه 41-57
رضاحسین حیدری؛ کوثر خالتی؛ نسیم سلیمی خواه

6.

تأثیر آموزش نگارش به شیوه ی انفرادی و مشارکتی بر روانی، صحت، و پیچیدگی مهارت نوشتاری دانش آموزان سطح متوسط ایرانی: آموزش چندرسانه ای

دوره 14، شماره 44، مهر 1401، صفحه 115-144
سمیرا داننده؛ زهره محمدی زنوزق

7.

مطالعه میزان مهارت خواندن دانش‌آموزان اول ابتدایی در مناطق دوزبانه و تک‌زبانه

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 299-325
رضا کلانتری؛ احمد رمضانی؛ اسداله خدیوی

8.

مقایسه تاثیر بازخورد برخط معلم و همتایان بر بهبود کیفیت نگارش فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 327-352
محمد حامد هومان فرد؛ محمد رحیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب