آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها910
تعداد مقالات7,488
تعداد مشاهده مقاله12,097,263
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,560,255

1.

اثر بخشی شناخت درمانی گروهی بر مبنای الگوی مایکل فری بر باورهای غیر منطقی و احساس تنهایی دانش آموزان

دوره 14، شماره 3، آبان 1397، صفحه 97-112
مرتضی کمالی؛ احمد اعتمادی؛ پرویز شریفی درآمدی

2.

ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایند شکل‌گیری روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان مدارس فنی و حرفه‌ای

دوره 16، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 7-44
زهرا کریمیان؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی

3.

بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش مهارت های خودگردانی و افزایش باورهای خودبسنده گی بر کارکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1385، صفحه 7-25
محبوبه فولادچنگ؛ مرتضی لطیفیان؛ اصغر رضویه

4.

بررسی میزان رفتارهای پرخطر و سنجش عوامل خانوادگی و آموزشی موثر بر آن در دانش‌آموزان دخترکرمان

دوره 17، شماره 4، دی 1398، صفحه 37-70
سیده مینا کوهبنانی نژاد؛ علیرضا صنعت خواه

5.

بررسی میزان شیوع اختلال اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و اثربخشی روشهای خود گویی درونی و بیرونی بر کاهش آن

دوره 5، شماره 2، تیر 1388، صفحه 9-26
عباس ابوالقاسمی؛ حسین قمری گیوی؛ محمود فلاح زاده

6.

تأثیر آموزش ابراز وجود بر احساس تنهایی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با اختلال فوبی تلفن همراه

دوره 16، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 91-106
بهاره جانجانی؛ سما جدیدی؛ محبوبه وحیدی فرد؛ آمنه تاجی پور؛ مرجان عموخلیلی

7.

تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش به رفتارهای نوع دوستانه دانش آموزان متوسطه شهرستان جویبار

دوره 1، شماره 2، مهر 1402، صفحه 127-150
مجید کریمی؛ حیدر جانعلی زاده چوب بستی

8.

تدوین مدل رفتار سکوت کلاسی مبتنی بر سبک های فرزندپروری و مهارت های اجتماعی با واسطه گری ترس از ارزیابی منفی در دانش آموزان

دوره 19، شماره 4، دی 1402، صفحه 143-161
زهرا خلیلی گشنیگانی؛ عزت اله قدم پور؛ سیمین غلامرضایی

9.

رابطه هیجان‌های تحصیلی با خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان دختر و پسر پایه ششم مدارس دولتی و غیردولتی دوره ابتدایی

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 89-100
علی اکبر عجم؛ نسرین رنجبر اسفیجر

10.

مدل معادلات ساختاری نقش باورهای غیرمنطقی در پیش بینی تجربة قلدری سایبری دانش آموزان با میانجیگری: دشواری در تنظیم هیجان

دوره 18، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 39-53
وحید فلاحی؛ محمد نریمانی؛ اکبر عطادخت

11.

مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان

دوره 2، شماره 3، مهر 1385، صفحه 59-71
احمد عابدی؛ پریوش میرزایی

12.

واکاوی پیشران‌های کلیدی تبیین‌کنندة مسئولیت‌پذیری اجتماعی در نظام آموزش و پرورش با رویکرد سناریونویسی

دوره 18، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 107-139
گل بهار پورانجنار؛ حبیب الله سالارزهی؛ علی اصغر تباوار؛ نورمحمد یعقوبی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب