دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,070,709
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,248,165

1.

A Phenomenological Study of an Effective English Language Classroom from the Iranian EFL Learners’ Perspectives at the Tertiary Level

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 27-58
Pooya Drood؛ Masoud Zoghi؛ Hanieh Davatghari Asl

2.

Iranian EFL Teachers' Beliefs and Practices Regarding Written Corrective Feedback with a Focus on Teaching Experience

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 247-271
Farhad Golpour؛ Touran Ahour؛ Saeideh Ahangari

3.

ارزیابی تأثیرآموزش حسابداری (آموزش دانشگاهی و دوره‌های ضمن خدمت) و تجربه بر قضاوت‌های حرفه‌ای حسابرسان

دوره 4، شماره 3، آذر 1393، صفحه 191-208
علی اکبر نونهال نهر؛ حیدر محمدزاده سالطه؛ کبری حمدالهی

4.

تردید حرفه‌ای و ارزیابی حسابرسان از خطر تحریف با اهمیت با تاکید بر نظریه شناخت اجتماعی

دوره 13، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 161-180
کاوه پرندین؛ عبداله تاکی؛ سید محسن مدینه

5.

تفکر انتقادی چالشی در برابر استقلال به عنوان هدف آموزشی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1387، صفحه 63-80
صغری دژگاهی

6.

شایسته سالاری یا امتیاز فضلی در رسائل سیاسی عصر قاجار ( مطالعه موردی رسائل سیاسی عصر ناصرالدین شاه قاجار )

دوره 26، شماره 17، آبان 1395، صفحه 69-90
محمد سلماسی زاده

7.

گستره تجارب حسابرس در صنایع و اعمال تردید حرفه‌ای توسط حسابرس

دوره 13، شماره 3، مهر 1402، صفحه 165-188
حسن فرج زاده دهکردی؛ میلاد مافی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب