دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,816,322
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,131,485

1.

Developing a Paradigm Model for Sports Marketing in Iranian Schools

دوره 4، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 45-65
Soroush Arianpour؛ Hadi Bagheri؛ Seyed Karim Saadat Mirghadim؛ Seyed Ehsan Hoseiny

2.

How We Can Develop Sports in Iran: Explaining the Process

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 61-78
Fariba Askarian؛ Maryam Rahbar؛ Farnaz Fakhri

3.

The Role of Sport in GDP and Sustainable Development

دوره 3، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 37-52
Azam Azadi؛ Ghasem Rahimi؛ Rasool Nazari

4.

الگوی مدیریت تضاد نقش حسابرسان داخلی

دوره 13، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-26
مهین خوئینی؛ شهناز مشایخ

5.

برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 59-108
محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم

6.

تدوین مدل هشداردهی حسابرسان با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 12، شماره 3، مهر 1401، صفحه 199-230
خالد یادگاری؛ اله کرم صالحی؛ هوشنگ امیری؛ حسین خنیفر

7.

طراحی الگوی برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد

دوره 13، شماره 3، آذر 1396، صفحه 7-36
عباس پورسلیم؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

8.

طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 15-54
سمانه میقانی؛ میراحمد امیرشاهی؛ حبیب الله دانایی؛ آمنه خدیور

9.

طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 16-49
اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی

10.

طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 4، شماره 2، تیر 1396، صفحه 69-106
میثم نوری خان یوردی؛ معصومه کلاته

11.

طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 115-145
مهدی ناظمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده؛ مهدی طالب پور؛ دی تاد داناوان

12.

طراحی مدل کارآفرینی زنان مبتنی بر راه اندازی کسب وکارهای الکترونیکی

دوره 20، شماره 3، مهر 1401، صفحه 110-140
سعید ده یادگاری؛ افسانه اشرف زاده افشار؛ الهه شهابی

13.

طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 119-148
عباس صالح اردستانی؛ سمانه پارسا؛ بهروز قاسمی

14.

طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 241-276
بهرام خیری؛ ضحی صفری سنجانی؛ سینا نعمتی زاده

15.

کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی ؛ ارائه الگوی مفهومی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 91-110
عباس عباس پور؛ عباس بازرگان؛ حمید رحیمیان؛ صمد برزویان؛ زینت زارع

16.

واکاوی عوامل نهادی زیست‌بوم کارآفرینی دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه تهران

دوره 16، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 91-110
محمدعلی مرادی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ قنبر محمدی الیاسی؛ رضا فریدزاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب