دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها954
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,088,763
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,271,345

1.

Development Strategies of Online Sales Sports Products in Iran

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 103-120
Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

2.

Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 13-29
Mahmoud Ashkani؛ Shahram Nazari؛ Rasool Norouzi Seyed Hossini

3.

The Role of the Authenticity of Iranian Brands on the Emotional Attachment of Sports Goods Consumers, with Customer Bias as a Mediator

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 49-62
Roghayeh Sarlab؛ Nahid Darooghe Arefi؛ Maryam Seidler؛ Fateme Zare

4.

آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 39-57
منیژه حقیقی نسب؛ وحیده ممیزی

5.

بررسی عوامل موثر بر پیاده‌سازی مدل کسب و کار بانکداری شخصی مبتنی بر آنتولوژی کسب و کار استروالدر (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 89-107
محمود رضائی بنجار؛ ابراهیم عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب