آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,086,586
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,553,955

1.

Customers' Buying Intention on Sports Products Domestic Brands

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 217-227
Seyed Jalal Hasanzadeh؛ Farzad Nobakhat؛ Mohammad Zare Abandansari

2.

تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 107-132
نیما سلطانی نژاد؛ حسین نوروزی

3.

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 15-64
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید

4.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند

5.

نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 151-182
ابوالفضل خسروی؛ احد رنجبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب