دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,977
تعداد مشاهده مقاله6,936,751
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,920,328

1.

استفاده از نقاشی ایرانی در آموزش هنر به دانش آموزان متوسطه اول به منظور افزایش خلاقیت بصری

دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 165-182
فاطمه حسن پور؛ نگار نیک نام

2.

بررسی تأثیر آموزش روش های خلاقیت در درس کارگاه نقاشی (پیکره مطالعاتی: دانشجویان کارشناسی رشته نقاشی دانشگاه الزهرا(س))

دوره 4، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 43-52
نرگس حوریزاد؛ محمد کاظم حسنوند

3.

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شاهد

دوره 5، شماره 2، تابستان 1388، صفحه 55-78
اکبر رهنما؛ جمال عبدالملکی

4.

بررسی رابطه هوش هیجانی‏، خلاقیت هیجانی و خلاقیت در دانشجویان هنر، ادبیات و علوم پایه

دوره 5، شماره 2، تابستان 1388، صفحه 79-102
سهیلا هاشمی

5.

بررسی صفات مرکب زبان فارسی از دیدگاه نظریۀ آمیختگی مفهومی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اسفند 1398
بهار پورشاهیان؛ آرزو نجفیان؛ بلقیس روشن؛ مهدی سبزواری

6.

تاثیر آموزش به شیوه‌ی معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی‌آموزان غیرایرانی

دوره 10، شماره 28، پاییز 1397، صفحه 219-241
سید رسول عمادی؛ امیررضا وکیلی فرد؛ یونس فرخنده

7.

تبیین عناصر بنیادی پرورش تفکر

دوره 3، شماره 3، پاییز 1386، صفحه 41-60
بابک شمشیری

8.

خلاقیت زبان‌آموزان غیرفارسی‌زبان دانشگاه بین‌المللیِ امام خمینی و توانایی آنها در تشخیص استعارات زبان فارسی

دوره 7، شماره 14، بهار 1394، صفحه 59-73
رباب خسروی؛ سمیه پیری

9.

رابطه تکنیک‌های دیجیتالی با خلاقیت در آگهی‌های مطبوعاتی در ایران

دوره 8، شماره 1، بهار 1395، صفحه 19-28
فهیمه دانشگر؛ حدیث حاتم وند

10.

شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی

دوره 2، شماره 3، پاییز و زمستان 1398، صفحه 18-30
پریسا اصلان خانی؛ محسن حسن پور

11.

نقش باورهای فرزندپروری و نگرش مادران به تفکر خلاق بر خلاقیت کودکان

دوره 9، شماره 2، پاییز 1390، صفحه 7-24
محبوبه البرزی

12.

نقش خیال در فرایند آفرینش هنری

دوره 6، شماره 1، بهار 1389، صفحه 73-94
علیرضا باوندیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.