دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,959
تعداد مشاهده مقاله13,459,789
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,566,234

1.

Customer Repeats Attendance Practices in Sports Clubs: Monitoring Customer Loyalty

دوره 5، شماره 1، خرداد 2025، صفحه 105-123
Farhad Ebrahimi؛ Zahra Sadat Mirzazadeh؛ Samad Laal Bazri؛ Mahdi Talebpour

2.

Exploring the Factors Affecting Sports Tourism Destination Image

دوره 3، شماره 3، آذر 2023، صفحه 67-88
Asma Emami؛ Majid Javid؛ Mahrdad Moharamzadeh؛ Masoud Imanzadeh

3.

The Relationship between Service Quality, Physical Evidence and Customer Satisfaction in Sports Centres

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 175-186
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

4.

الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 135-158
ندا عبدالوند؛ حامد حیدری

5.

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان

6.

رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 151-172
فریبرز رحیم نیا؛ صدیقه باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب