آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,492
تعداد مشاهده مقاله12,127,466
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,579,931

1.

Exploring the Factors Affecting Sports Tourism Destination Image

دوره 3، شماره 3، آذر 2023، صفحه 67-88
Asma Emami؛ Majid Javid؛ Mahrdad Moharamzadeh؛ Masoud Imanzadeh

2.

The Relationship between Service Quality, Physical Evidence and Customer Satisfaction in Sports Centres

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 175-186
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

3.

الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 135-158
ندا عبدالوند؛ حامد حیدری

4.

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان

5.

رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 151-172
فریبرز رحیم نیا؛ صدیقه باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب