دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,741
تعداد مشاهده مقاله12,788,598
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,106,342

1.

آسیب‌شناسی برنامه درسی تربیت بدنی دوره متوسطه بر اساس تئوری کلاین در شهر تهران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 93-118
مهرانگیز لطفی؛ محمد جوادی پور؛ پروین صمدی

2.

ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش

دوره 12، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 217-236
محمود امیدی؛ حسن نجفی؛ مهدی سبحانی نژاد

3.

ارزشیابی میزان کیفیّت برنامه‌های مراکز پیش‌دبستانی شهر تهران

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1391، صفحه 29-58
کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی؛ پریناز پورعلی

4.

اعتبار سنجی قصه و قصه‌گویی با تأکید بر اهداف برنامه درسی دوره پیش‌دبستانی استان کرمانشاه؛ مطالعه ترکیبی

دوره 18، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 47-68
زینب روئین تن؛ مهناز جلالوندی؛ فائزه ناطقی

5.

بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش علوم در ایران و چند کشور جهان

دوره 5، شماره 2، تیر 1388، صفحه 145-193
رضا جعفری هرندی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمدجواد لیاقتدار

6.

بررسی رویکردهای مختلف در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان و نسبت آن با برنامه درسی رسمی

دوره 7، شماره 2، تیر 1390، صفحه 147-175
افضل السادات حسینی؛ افضل السادات حسینی؛ سید حسام حسینی

7.

بررسی میزان توجه برنامه درسی اجراشده به تفکر تأملی از دیدگاه دبیران رشته علوم تجربی و علوم انسانی شهر کرج

دوره 15، شماره 3، آبان 1398، صفحه 185-198
محسن طالب زاده نوبریان؛ هیمن قادری؛ آیلار جودی اصفهانحق

8.

بررسی میزان کارآمدی \"فرایندهای یاددهی-یادگیری\" و \"ارزشیابی\" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز

دوره 4، شماره 4، دی 1387، صفحه 73-94
علی بیرمی پور؛ محمد جواد لیاقت دار؛ مصطفی شریف

9.

برنامۀ درسی آموزش هنر در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان مهاباد

دوره 17، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 175-206
سیاوش اسود؛ ادریس اسلامی

10.

تبیین نمودهای صریح و جنبه‌های مستتر نقش‌آفرینی‌ ارزش‌ها در نظریه‌ برنامه‌درسی و برنامه‌ریزی درسی

دوره 15، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 223-250
فریدون شریفیان

11.

تبیین و تحلیل تعلیم و تربیت از منظر پساساختار گرایی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1387، صفحه 81-98
مهدی سجادی؛ زهرا دشتی

12.

تحلیل گرایش‌های موضوعی و روشی پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر (از سال 1372 تا 1399)

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 147-162
محمدامین محمدی؛ مجیدرضا مقنی پور

13.

چاره اندیشی برای «مسئله نابودی انتخاب» در برنامه درسی پست مدرنیسم

دوره 6، شماره 2، تیر 1389، صفحه 53-74
مصطفی قادری

14.

سنتز یک الگوی برنامه درسی کارآفرینی در رشته علوم تربیتی مبتنی بر شبکه تارعنکبوتی اکر

دوره 17، شماره 3، آبان 1400، صفحه 231-250
داود باوفا؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ رضا محمدکاظمی

15.

سواد سلامت و تربیت معلم: صدای معلمان و دانشجو معلمان

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 7-30
فاطمه زهرا احمدی؛ محمود مهرمحمدی؛ علی منتظری؛ جین ولا

16.

شناسایی عوامل موثر بر ایجاد نشاط در مدرسه: مطالعه ای به روش سنتز پژوهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1403
ندا باقری مهیاری؛ هادی پورشافعی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمدرضا نیستانی

17.

ضرورت بازنگری در برنامه آموزش کتاب داری و اطلاع رسانی در دانشگاه های ایران (دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد)

دوره 1، شماره 2، تیر 1384، صفحه 57-70
منصوره باقری

18.

طراحی الگوی برنامه درسی آموزش زبان خارجی عمومی در نظام آموزش عالی کشور

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 27-52
محسن چناری؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه

19.

طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد اطلاعاتی در دوره متوسطه دوم

دوره 15، شماره 3، آبان 1398، صفحه 161-184
فرانک قنبری پور طالمی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ علیرضا عصاره

20.

مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان

دوره 16، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 29-74
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ محمدرضا آهنچیان

21.

نظریه هوش چندگانه و دلالت‌های آن در طراحی تجارب و فرصت‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، دی 1388، صفحه 91-106
محمد امینی؛ محمدرضا تمنایی فر؛ سمیه امینی

22.

واکاوی و تدوین کدهای اخلاقی برنامه درسی کار و فناوری

دوره 17، شماره 3، آبان 1400، صفحه 85-106
مهدی ملکی؛ محمدجواد لیاقتدار؛ محمد رضا نیلی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب