آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,618
تعداد مشاهده مقاله12,414,628
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,836,613

1.

توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 75-130
فرشته راستی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مجتبی پوررضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب