دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,070,704
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,248,149

1.

Iranian EFL Teachers' Beliefs and Practices Regarding Written Corrective Feedback with a Focus on Teaching Experience

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 247-271
Farhad Golpour؛ Touran Ahour؛ Saeideh Ahangari

2.

The Effect of Syntactic Awareness-Raising Techniques on Iranian Intermediate EFL Learners’ Written Narrative Task Performance

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 9-30
Behzad Mahmoudy؛ Saeideh Ahangari؛ Mahnaz Saeidi


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب