دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,010,012
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,222,605

1.

A Phenomenological Study of an Effective English Language Classroom from the Iranian EFL Learners’ Perspectives at the Tertiary Level

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 27-58
Pooya Drood؛ Masoud Zoghi؛ Hanieh Davatghari Asl

2.

The Impact of Teacher-Student Interaction and Academic Self-Concept on EFL Learners' Academic Achievement

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 225-245
Nafiseh Asadzadeh Maleki؛ Masoud Zoghi؛ Nader Asadi


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب