
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 939 |
تعداد مقالات | 7,734 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,756,570 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 9,076,702 |
1. | Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy | |
دوره 8، شماره 2، آبان 2024، صفحه 33-70 | ||
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri | ||
2. | Using Dogme ELT in Reading Classes | |
دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 169-186 | ||
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah | ||
3. | Using Information-Gap Tasks to Improve Reading: An Analysis of Cognitive Styles | |
دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 87-102 | ||
Hamid Marashi؛ Parissa Mehdizadeh | ||