دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,819,840
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,133,944

1.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

2.

شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 149-190
سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی

3.

کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 79-112
عظیم اله زارعی؛ داود فیض؛ مریم اکبرزاده پاشا

4.

واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 13-42
داود فیض؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب