دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,068,955
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,243,549

1.

ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 13-62
معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم

2.

الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 13-46
وحید ناصحی فر؛ مهناز لاری

3.

مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 83-117
محمد تقی تقوی فرد؛ سمیرا مهدی نسب؛ وحید ناصحی فر؛ جهانیار بامداد صوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب