دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,755
تعداد مشاهده مقاله12,823,698
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,136,687

1.

بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 119-150
راضیه فرجام فرد؛ اسماعیل شاه طهماسبی

2.

تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 13-37
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیچ

3.

تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 85-106
اسماعیل شاه طهماسبی؛ منیره ابویی؛ سارا شمس الهی

4.

شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 125-148
اسماعیل شاه طهماسبی؛ اسحاق قورچی بیگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب