دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,976
تعداد مشاهده مقاله6,931,089
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,917,263

1.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، بهار 1397، صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

2.

تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)

دوره 2، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 13-37
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیچ

3.

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 15-64
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید

4.

طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، بهار 1393، صفحه 13-44
سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی

5.

گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 13-40
سید حمید خداداد حسینی؛ سهیل نجات؛ مسلم هاشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.