دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,008
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,421
نعمتی, فرزانه, یزدانی, ناصر. (1403). بررسی و تحلیل تاثیر ابعاد تجربه های منفی مصرف کنندگان بر واکنش رفتاری نسبت به برند. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2024.48072.2610
فرزانه نعمتی; ناصر یزدانی. "بررسی و تحلیل تاثیر ابعاد تجربه های منفی مصرف کنندگان بر واکنش رفتاری نسبت به برند". جلوه هنر, , , 1403, -. doi: 10.22051/bmr.2024.48072.2610
نعمتی, فرزانه, یزدانی, ناصر. (1403). 'بررسی و تحلیل تاثیر ابعاد تجربه های منفی مصرف کنندگان بر واکنش رفتاری نسبت به برند', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2024.48072.2610
نعمتی, فرزانه, یزدانی, ناصر. بررسی و تحلیل تاثیر ابعاد تجربه های منفی مصرف کنندگان بر واکنش رفتاری نسبت به برند. جلوه هنر, 1403; (): -. doi: 10.22051/bmr.2024.48072.2610


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب