دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,180
تعداد مشاهده مقاله4,441,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,738,079
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه. (1395). طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 4(7), 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
عباس صالح اردستانی; سمانه پارسا. "طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 4, 7, 1395, 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه. (1395). 'طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 4(7), pp. 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه. طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1395; 4(7): 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.