دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها455
تعداد مقالات3,557
تعداد مشاهده مقاله4,758,120
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,126,074
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 3(3), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
سید مسلم علوی; ابوالقاسم ابراهیمی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 3(3), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 3(3): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.