دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها392
تعداد مقالات3,058
تعداد مشاهده مقاله4,250,229
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,567,062
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 4(7), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابوالقاسم ابراهیمی; سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 4, 7, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 4(7), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 4(7): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.