دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,180
تعداد مشاهده مقاله4,441,918
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,738,070
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 4(7), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابوالقاسم ابراهیمی; سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 4, 7, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 4(7), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 4(7): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.