دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات2,778
تعداد مشاهده مقاله3,136,705
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,848,407
ولدی, امیر, همتی, فاطمه, قهرمانی قاجار, سوسن. (1395). تأثیر آموزش فرم و معنا محور با میانجیگری زبان مادری بر عملکرد شفاهی فراگیران زبان انگلیسی. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/jlr.2016.2444
امیر ولدی; فاطمه همتی; سوسن قهرمانی قاجار. "تأثیر آموزش فرم و معنا محور با میانجیگری زبان مادری بر عملکرد شفاهی فراگیران زبان انگلیسی". جلوه هنر, , , 1395, -. doi: 10.22051/jlr.2016.2444
ولدی, امیر, همتی, فاطمه, قهرمانی قاجار, سوسن. (1395). 'تأثیر آموزش فرم و معنا محور با میانجیگری زبان مادری بر عملکرد شفاهی فراگیران زبان انگلیسی', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/jlr.2016.2444
ولدی, امیر, همتی, فاطمه, قهرمانی قاجار, سوسن. تأثیر آموزش فرم و معنا محور با میانجیگری زبان مادری بر عملکرد شفاهی فراگیران زبان انگلیسی. جلوه هنر, 1395; (): -. doi: 10.22051/jlr.2016.2444


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.